اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

نبرد‌های حیاتی نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال و بسکتبال| آخر هفته داغ!

  • کد خبر: ۸۷۵۴۶
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
نبرد‌های حیاتی نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال و بسکتبال| آخر هفته داغ!
فرش‌آرا و چیپس‌کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال و پارسا در لیگ برتر بسکتبال در آخر هفته داغ ورزش استان به میدان می‌روند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ آخر هفته ورزش استان با رقابت ۳ نماینده مشهد در لیگ‌های برتر فوتسال و بسکتبال امروز و فردا پیگیری خواهد شد. تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و چیپس‌کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال به میدان خواهند رفت و آویژه‌صنعت پارسا نیز در لیگ برتر بسکتبال با تیم صنایع هرمزگان رقابت می‌کند. ۳ نبرد حساس برای نمایندگان خراسان که پیروزی در هر کدام از این مسابقات می‌تواند حکم مرگ‌و‌زندگی داشته باشد. تیم‌هایی که شرایط متفاوتی طی هفته‌های اخیر در لیگ‌هایشان داشتند.

فرش‌آرا بر‌خلاف چیپس تازه‌لیگ‌برتری‌شده که ۲ پیروزی پشت‌سر‌هم داشته، نتوانسته است نتایج قابل‌انتظاری در لیگ برتر فوتسال بگیرد و در طرف دیگر تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا، نماینده مشهد در لیگ برتر این رشته، نیز روز‌های بدی را پشت‌سر می‌گذارد و به‌دنبال فرار از شکست‌های پیاپی است. تیم‌های فرش‌آرا و آویژه‌صنعت پارسا این هفته میهمان هستند و چیپس‌کامل در مشهد از حریفش میزبانی خواهد کرد.

آویژه در‌پی شکستن رکورد‌های منفی

تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد که چند‌سالی است به‌عنوان نماینده در لیگ برتر بسکتبال حاضر است، امسال نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد و انتظارات هواداران مشهدی را برآورده نکرده است. شاگردان نبوژا کنزوویچ که از ۵ دیدار ابتدایی فصل فقط یک پیروزی و ۴ شکست پیاپی را در کارنامه ثبت کردند، حالا در آخرین گام نیم‌فصل باید به‌مصاف صنایع هرمزگان بروند و در صورت شکست در این بازی اوضاعشان بحرانی‌تر می‌شود.

البته آویژه دیدار هفته اولش برابر مس رفسنجان را به‌خاطر مثبت شدن تست کرونای ۵ بازیکن حریف برگزار نکرده ا‌ست و یک بازی عقب‌افتاده دارد، اما شرایط حاکم این‌روز‌های اردوی آویژه چندان مطلوب نیست؛ شرایطی که ممکن است در همین بازی معوقه هم به ضرر این تیم تمام شود.

مردان مشهد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در تالار آزادی به‌مصاف صنایع هرمزگان خواهند رفت. تیمی که به نظر بیش از هر حاشیه و اتفاقی که الحق‌و‌الانصاف در این باشگاه وجود ندارد، گرفتار مشکلات فنی است و همین عامل سبب ناکامی آن‌ها شده است. باید دید سرمربی صربستانی این تیم چه تدبیری برای فرار از این بحران دارد و در صورت تداوم ناکامی‌ها آیا مدیران آویژه در نیم‌فصل فکری به حال تیمشان خواهند کرد یا با همین مربی به کارشان ادامه می‌دهند؟

چیپس در آستانه هت‌تریک رؤیایی

نماینده تازه‌لیگ‌برتری‌شده فوتسال مشهد که با خرید امتیاز منصوری قرچک در ثانیه‌های پایانی پا به لیگ برتر امسال گذاشت، حالا نه‌تن‌ها روز‌به‌روز بهتر می‌شود، بلکه در جدول هم خودش را به تیم همشهری ریشه‌دار و پُرقدمت فرش‌آرا رسانده است؛ به‌نحوی‌که چنانچه چیپسی‌ها در بازی معوقه‌شان به برتری برسند، در جدول جای فرش را می‌گیرند و بالاتر از این تیم خواهند ایستاد! چیپس امروز از ساعت ۱۶ در مشهد از تیم مقاومت البرز میزبانی خواهد کرد؛ میزبانی از تیمی که با ۱۹ امتیاز در پله چهارم جدول است و در کورس صدرنشینی قرار دارد.

چیپس در ۲ هفته گذشته ۲ نتیجه دور‌از‌انتظار گرفته و توانسته است در ۲ بازی خارج‌از‌خانه به‌ترتیب فردوس قم و سپاهان اصفهان را از پیش‌رو بردارد؛ برد‌هایی که حالا نه‌تن‌ها هواداران مشهدی را از این تیم متوقع کرده، بلکه ترسی را هم به جان البرزی‌هایی انداخته است که برای میهمانی به مشهد آمدند. نماینده مشهد در صورت پیروزی در بازی امروز به رکورد خوب سومین پیروزی پیاپی خواهد رسید و این هت‌تریک می‌تواند روحیه‌بخش باشد و در ادامه راه به این تیم کمک شایان‌توجهی کند تا فصلی خوب را پشت‌سر بگذارد.

فرش‌آرا در جدال با مدعی

فرشی‌های مشهدی لیگ برتر فوتسال هم این هفته کاری بسیار دشوار در پیش دارند. شاگردان مجید مرتضایی به ساوه سفر کردند تا مقابل تیم حالا دیگر صد‌در‌صد مدعی سن‌ایچ بایستند؛ تیمی که با ۲۱‌امتیاز و به‌خاطر تفاضل‌گل کمتر از گیتی‌پسند در جایگاه دوم جدول قرار دار‌د و طی یکی‌دو فصل اخیر نشان داده تیمی خطرناک است.

سن‌ایچ ساوه که چند‌سالی است در لیگ برتر رقابت‌های همیشه حیثیتی و پُرماجرایی را با فرش‌آرا داشته است، فردا از ساعت‌۱۶ میزبان تیم مشهد خواهد بود. البته گلر فصل قبل فرش‌آرا، مسعود محمدی، که این فصل برای سن‌ایچ بازی می‌کند، به‌دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست داده ا‌ست تا فرصت دیدار مقابل رفقای قدیمی را از دست بدهد.

همچنین طا‌ها نعمتیان، ستاره جوان و ملی‌پوش سن‌ایچ هم که در جام‌جهانی فوتسال فرصت چندانی برای عرض‌اندام پیدا نکرد، اما در مسابقات این فصل لیگ‌یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بوده، در این بازی به احتمال زیاد غایب خواهد بود. فرش‌آرا هم البته در ابتدای فصل مصطفی طیبی را به‌دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده است و به نظر می‌رسد دست‌کم تا پایان فصل او را در اختیار نداشته باشد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه مشهدی برای جذب جایگزین طیبی در‌پی فسخ قرارداد این بازیکن مشهدی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->